2010. október 26., kedd

Sose vegyél gumis szárú csizmát!

Nem tudom, ki hogy van a csizmavásárlással, engem zsigerig hatoló szorongás tölt el a gondolatára. Egyfelől, mert a csizma drága. Persze, a jó minőségű lábbeli sosem olcsó, de a jó minőségű csizma pokoli sok pénzbe kerül. Másfelől mert az én vékony lábszáramra sosem passzolnak a csizmaszárak. Egy sem. Ez eleve leszűkíti a lehetőségeket, még ha be is tudok vetetni a szárból, mert erre alkalmasnak  kell lennie a fazonnak.


Ha ehhez még egy aránylag határozott elképzelés is társul, akkor szinte lehetetlen küldetésre vállalkozik az egyszeri nő. Elképzeléssel, vékony vádlival és a fizetésemmel frissen feltankolt bankkártyával vágtam neki egy szombati napon a cipőboltoknak, no meg az újságosnál felfedezett, akciós kuponoktól duzzadó Glamourral a táskámban. És lássanak csodát! Az első üzletben olthatatlan szerelemre gyúltam egy csodaszép, majd' térdig érő fekete csizma iránt! Jóllehet, gumis a szára, de ízléses kivitelben és csak a bőr kiegészítéseként, a 20%-os kedvezménykupon pedig gyakorlatilag a pénztáros karjaiba taszított. Boldogan tűztem haza a friss szerzeménnyel és alig vártam, hogy felavassam!

Az első nap csodás volt. Mint a boltos kis(?)asszonytól megtudtam, térdzokniba kell tűrni a farmert és akkor belefér a szárba. Így is tettem, megint tanultam valami újat!
De a második nap... uhh! A lakástól 15 percnyi távolságban, a Ferenciek terén az aluljáróban komolyan kísértésbe estem, hogy azonnal letépjem a lábamról a csizmát, földhöz vágjam és leüljek mellé zokogni. De letépni nem tudtam volna a lábamról, mert a csizma lehúzásához segítség kell... A kis aranyos ugyanis úgy feltörte a bokámat, hogy úgy éreztem, mintha valaki le akarná vágni a lábfejem. Egyedül az irodai tartalék cipőm mentett meg attól, hogy zokogva boruljak a reggel 7 órás tárgyalás résztvevőinek a vállára.

Nőtársaim, ne vegyetek gumis szárú csizmát! SOHA!

Ui.: Azért még mindig nagyon csinos... és most már kiépítettem a bokám védelmi rendszerét is:-)

1 megjegyzés:

  1. Látom, csizma-barátunk másnak is okoz kétségbeesett perceket.

    Ezekszerint nem csak nekem tünt fel, hogy aranyárban mérik öket. Valamint megállapítom, hogy a vádliprobléma ugyanúgy jelentkezik a másik oldali véglet esetében is:-( Kb. lábszárközépig tudom felhúzni a 99%-át. Ha nem, akkor pedig tuti, hogy valami mamafazon.

    De ami a legjobban elkeserít, az az, hogy a gyártók valamiért azt képzelik, hoyg a nök lába nem fázik. Nézzétek meg a szép, csinos pasi csizmákat! Mindben ott virít a jó kis meleg bélés. És a nöiek? van szép, van csinos, van sportos, van bármilyen. De olyan, hogy bélése legyen és mondjuk elegánsan sportos? ... vagy csak nekem vannak túl nagy elvárásaim?

    Milyen jó a meleg éghajlaton élöknek, nekik biztosan nincs ilyen gondjuk!

    VálaszTörlés