2010. október 5., kedd

grrrr

Az egy dolog, hogy reggel hasmenésem volt, olyannyira, hogy nem mertem gyalog elindulni munkába, és inkább taxit hívtam. Láttam én, hogy esik az eső, de gondoltam csak azzal a szelíd folytonossággal, ami nem áztat rommá és amihez elég az esőkabát. Ahogy én azt elképzeltem. A délutáni megbeszélésre még csak áttaxiztam, de onnan be a városba már tömegközlekedéssel utaztam. A hozzám hasonló hibbant tyúkok ilyenkor nem tesznek le bevásárlási és ügyintézési elhatározásikról (végre beadtam a kesztyűt javíttatni és vettem zöld teát is a bioboltban), hanem makacsul kitartanak elképzeléseik mellett, és csak azért is! Persze jóóóóól eláztam, mázli, hogy a masszázs ideje alatt megszáradt a nadrágom a frissen beszerzett javakkal egyetemben a radiátoron. De azért az mégiscsak túlzás, hogy miután hősiesen beláttam butaságomat, ráadásul lemondtam egy újabb taxizásról a zsebem javára (ez legalább egy vagy két pamuttrikó!), a cél közelében egy autó derékig beterített koszos esőlével!

Mit mondhatnék erre az egészre?! Bármit is, az nem lenne szalonképes. Inkább rágyújtok, pedig nem is dohányzom. Csak néha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése